Dejte nám vědět o tom, jak Vám naše služby pomohly, či nepomohly
Jsme rádi za každou zprávu od Vás
- co si myslíte o práci naší organizace, našich center, nebo jednotlivých zaměstnanců
- jak vnímáte nabídku služeb - je dostatečně pestrá, nějaká služba Vám schází, nějaká Vám přijde zbytečná?
- jestli Vám nebo někomu blízkému naše služby pomohly a v čem
- nebo jakýkoliv PODNĚT, STÍŽNOST, POCHVALU (více zde)
Aby se Vaše zpráva dostala k nám, můžete využít následující způsoby:
- online formulář - zde (lze zaslat anonymně)
- e-mailem na modredvere@modredvere.cz
- poštou - Terapeutické centrum Modré dveře, z.ú., Irena Fodorová, Tyrše a Fügnera 105/7, Říčany, 251 01
- osobně do schránky důvěry - schránka je umístěna v každém z center (Říčany, Kostelec nad Černými lesy, Praha)
- ústně osobně zaměstnanci Modrých dveří ( na místě přítomná osoba - zaměstnanec)
- telefonicky na tel. 724 307 106 (Irena Fodorová)
Co je podnět, stížnost nebo pochvala
- PODNĚT - Jako podnět chápeme jakýkoliv nápad, který se vztahuje k fungování organizace Terapeutické centrum Modré dveře, z.ú. Můžete jej napsat e-mailem, poštou, prostřednictvím on-line formuláře nebo jej donést do organizace osobně (více zde nebo na konci této stránky). Vaším podnětem se budeme zabývat na některé z porad, nejpozději však do 30 dnů od jeho obdržení, a budeme přemýšlet, jak Váš podnět může pomoci poskytovat kvalitní služby. Pokud budete chtít, abychom Vám dali vědět, jak bylo s Vaším podnětem naloženo, pak nám na sebe zanechte kontakt (email, adresu, telefon).
Odpovíme Vám.
- STÍŽNOST - Jako stížnost vnímáme každé Vaše popsání situace, ve které vyjadřujete nespokojenost s průběhem poskytování služeb. Můžete si stěžovat obecně na to, jak to funguje při poskytování služeb organizace Terapeutické centrum Modré dveře, z.ú. (nebo jejích jednotlivých center), nebo si můžete stěžovat na konkrétní postup konkrétních pracovníků a zaměstnanců.
Stížnost je možné poslat on-line formulářem , e-mailem, říct osobně jakémukoliv pracovníkovi, či zaměstnanci organizace v Terapeutickém centru Modré dveře, poslat stížnost poštou anebo ji vhodit do schránky na podněty a stížnosti (více zde nebo na konci této stránky).
Vaší stížnosti se budeme věnovat nejpozději do 30ti dnů. Zanecháte-li na sebe kontakt (email, adresu, telefon), po jejím vyřízení Vám zašleme odpověď (pokud si to budete přát).
Čím lépe situaci popíšete z Vašeho úhlu pohledu, tím lépe se nám bude na stížnost reagovat a tím lépe budeme schopni zjistit a prověřit, co se stalo, jak pracovníci, či pracovnice postupovali, či kde se stala chyba.
- POCHVALA - Jako pochvalu vnímáme jakékoliv Vaše poděkování za naši činnost. Jakkoliv jsou pro nás Podněty a Stížnosti nesmírně důležité pro kvalitní rozvoj služeb, Pochvaly jsou tím, co nám také dodává energii v naší práci pokračovat. Pokud nebudete vyloženě proti, vystavíme si Vaši pochvalu (bez uvedení Vašeho jména, tedy anonymně) na našich webových stránkách.
Kontakty
Stížnosti, pochvaly, podněty, ale i jiné vzkazy je možné doručit následujícím způsobem:
- On-line formulářem:
klikni zde (dojde k přesměrování na formulář na stránce Podněty a připomínky/napište nám)
- Poštou:
Terapeutické centrum Modré dveře, z.ú
Irena Fodorová
Tyrše a Fügnera 105/7
251 01 Říčany
- Do schránky Stížnosti, podněty:
Schránka je umístěna v jednotlivých centrech umístěna následujícím způsobem:
centrum Kostelec nad Černými lesy - za vstupními dveřmi do budovy, před schody vpravo
centrum Říčany - využijte prosím poštovní schránku
centrum Praha - v čekárně umístěné naproti vstupním dveřím do budovy, na levé straně vedle dveří
Schránky se vybírají jedenkrát týdně a jako datum doručení stížnosti, či podnětu je bráno datum vybrání schránky
- Osobně:
Osobně můžete stížnost buď v písemné podobě předat, či osobně říci Ireně Fodorové (centrum Říčany). V případě její nepřítomnosti, či pokud je pro Vás jiné centrum blíže jakémukoliv pracovníkovi, či pracovnici Terapeutického centra Modré dveře, který je povinen stížnost zapsat a předat vedení k řešení.